2011.09.28.
08:00

Írta: cseppember

Pálmalevelem 2/2

Hol is tartottunk? Ott tartottunk, hogy megtudtam, a 2%-ba tartozok. Nem tagadom, elkeseredtem, csalódott voltam, miért pont én? 100-ból én vagyok az a 2, aki pont így jár. Kérdeztem is a tolmácsot, hogy mi van ilyenkor. Mondta, hogy előreveszik a számomat és továbbkeresik. Kb. 3 hét múlva számíthatok eredményre. Nem hittem neki. Hazaballagtam, még hüppögtem egy kicsit, de nagyjából másnapra az egész történetet töröltem.

Mígnem egyszer csak (tényleg kb. 3 hét múlva) csörög a telefon a pálmalevélközpontból kerestek, hogy nekik új időpontot kell velem egyeztetniük. Felhúztam a szemöldököm, és el kezdtem újra izgulni kicsit.

Vasárnap reggel 8-ra mentem. Ez önmagában elég abszurd. Kicsit várattak, már meg se kottyant. Majd újra kezdődött a sok állítás, igen nem nem igen igen nem nem talán lehet nem tudom stb. a fura az volt, hogy ugyanaz az ember olvasta fel a kérdéseket, mint előtte és emlékezett rám. Mikor ahhoz az oldalhoz érkezett, ahol 2-nél több volt az igen, az volt az érzésem, hogy fejből nyomja. Ugyanazokat a kifejezéseket használta mint én legutóbb, sőt egyszer úgy 'olvasott' vmit hogy le se nézett az irományra. Lassuk be, elég gyanakvó vagyok, és a barátaim is elültették nemiképp a fülemben a bogarat. Akkora bizalommal kezdődött a pálmalevelem és az én kapcsolatom és másfél évvel később pedig azon gondolkoztam, mi van ha tényleg kamu a dolog? Az hogy a sikeres beazonosítas után kértek egy órat, hogy kidolgozzák a levelemet, tovább súlyosbította a helyzetet.

És hogy mi is a pálmalevél, arról itt olvashattok. Tehát eltelt az óra amit kértek, holott elvileg a pálmalevelem amiben részletezik a sorsomat, már több tízezer éve elkészült. Most akkor mit is kell kidolgozni? A mese így kezdődött: most hallgassam meg a rám vonatkozó 'general prediction'-t, azaz általános jóslatot, majd folytatódott azzal, hogy a holdam a védikus asztrológia aszerint a halak jegyében van. Ezzel nem lenne baj, ha egy asztrológusnál lettem volna és nem egy 'szent helyen' ahol elvileg egy pálma levelére ától cetig le van írva az életem. Szóval a hold ütött igazán szöget a fejembe. Miért is van szükség a hosszadalmas beazonosításra, azaz a vég nélküli állítások igen nemes megerősítésére, hogy pontosítsák a képletemet. Azzal csak nem kezdhetik, hogy elnézést hölgyem, pontosan hánykor is született?

Nem vagyok ugyan gondolatolvasó és kézzelfogható bizonyítékom sincs, de a szívem azt súgja, amit felolvastak nekem nem más, mint egy jól belőtt védikus/indiai asztrológiai elemzés. Aki találkozott már élete során ilyennel nagyjából tudja mire számítson. Sok mindent meg tudnak mondani, de ezek mind általánosságok, érdekességek, javaslatok, tanácsok, prognózis. Hazudnék, ha azt mondanám nem kaptam érdekes infókat. De emellett kissé csalódott voltam, mert sok más sorstársaimmal együtt vmi gigászi ősrobbansra készültem. Hogy most aztán megtudom a tutit. Innentől keresztbe teszem a lábam és csak várok, hogy megtörténjen. Hát nem így történt.

Csak egy példa a többi maradjon az én titkom: azt mondják 3 éven belül megszületik a második gyerekem.... A téteket nálam lehet megtenni..

 

1 komment

Címkék: asztrológia felolvasás védikus pálmalevelek

A bejegyzés trackback címe:

https://poleandcole.blog.hu/api/trackback/id/tr333260047

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cseppember · http://poleandcole.hu 2013.09.20. 12:40:37

Jelentem, a gyerek, 2013. 07. 29-én megszületett :-ooooooo
süti beállítások módosítása