2011.04.06.
14:32

Írta: cseppember

Pole & Cole arculat

Sokat töprengtem azon hogy milyen legyen Pole & Cole logó formájában. Megkerestem egy grafikust hogy tervezzen nekem valamit de ahogy az lennni szokott az ember nem kerülheti ki a munkát. Hiába akartam lepasszolni vkinek a tervezést végül mégis saját ötelt alapján készült a végtermék. Mivel nem vagyok grafikus ezért a kivitelezés részét nem én csináltam. Íme a különböző változatok és végül a befutó :-)

 

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: logó tervek pole cole

A bejegyzés trackback címe:

https://poleandcole.blog.hu/api/trackback/id/tr972804610

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása