2011.02.21.
15:05

Írta: cseppember

WAMP

Ma szeretnék felháborodásomnak hangot adni, miszerint az alkotók csak alkotnak és azt a szót, hogy marketing, ill online marketing, mivel a 21. század van, nem ismerik (??) Természetesen tisztelet a kivételnek, de akik nem érdekelnek azokat nem akarom a neten újralátni, akik érdekelnek, azok meg léteznek, de mégsem léteznek. Tegnap a WAMP-on jártam és egyik ámulatból estem a másikba. Egyik nagyon nagy kedvencem, Havrán Ágnes lett. Az 'egy-csecsemőnek-minden-vicc-új' elv alapján, most ismerkedtem meg a munkáival, ez természetesen nem jelenti azt, hogy eddig nem alkotott, nem létezett, stb. Ma, amikor a kézzel írott névjegykártyáját (!!!) előszedtem a táskámból és izgatottan vártam, hogy újra átélhessem a csodát, hát csak egy 'no such site' felirat várt, a csoda elmaradt, volt helyette csalódás. Nem baj, erre találták fel a gúgli-keresőt. Hát most mit mondjak, nem jártam nagy sikerrel. Vagy ez a, 'aki-megtalálja-megérdemli-hogy-vegyen-magának'-elv? Most nem akarok, (vagyis de) jobban belemenni, de több títzezres darabokról van szó, komyolan, VÁSÁROLNI SZERTNÉK, ennek ellenére semmi. Én könyörögjek hogy online előre turkálhassakak a darabok között? Komolyan kiver a víz.. Na mára ennyi. Havrán Áginak egy linket szentelek, ami szintén nem adja vissza a szinvonalat. Táskák: 5-ös, online megjelenés: 1-es.

1 komment

Címkék: google marketing online wamp megjelenés táskák

A bejegyzés trackback címe:

https://poleandcole.blog.hu/api/trackback/id/tr272677131

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Style&Budapest · http://styleandbudapest.blog.hu/ 2011.03.02. 18:57:53

ezt én sem értem miért, de valóban nem nagyon fektetnek energiát a marketingbe a fiatal tervezők...direkt az energia és nem a pénz szót használom, mert ahhoz, hogy valakinek legyen egy blogja, egy twittere, egy facebook oldala, nem kell az időn kívül mást befektetnie
aztán, ha menőbb lesz, és megteheti, készíttessen magának egy színvonalas weboldalt, egy jó katalógust, stb...
pedig milyen jó dolgaik vannak!
süti beállítások módosítása