2011.06.17.
12:42

Írta: cseppember

Új élet, új szokások

Ma elindítom, a táskagyár mellett életem másik vonalát. Ugyanis stylist képzésre jelentkezek a Budapesti Divatiskolába. Hogy miért is? Azt hiszem az életem eddigi szakaszában, az úgy nevezett fonotos dolgokra koncentráltam. Diplomát szerezni, felépíteni egy jól csengő szakmai önéletrajzot, megteremteni az egzisztenciát, családot alapítani, élni egy átlagember átlagos életét. Néha persze kicsit kiugrani a mókuskerékből, de azért nem olyan extrémen. És persze ez is én vagyok, nem tagadom. De időközben rájöttem, hogy ez nem minden. És az is kiderült, hogy tulajdonképpen a kevés dolog közül, ami képes fenntartani a figyelmemet hosszabb ideig, az egyes egyedül, a ruhák, a divat, a kiegészítők, az esztétika, és minden egyéb, ami ezzel összefügg. Így kész vagyok ezennel új életet kezdeni. Egy olyan életet, ahol nem csak kellek, muszájok és kénék vannak, hanem akaromok, meg szeretnémek és szenvedély, meg a munka élvezete. Alig várom.... Vajon mit hoz magával az első megtett lépés?

Szólj hozzá!

Címkék: változás életforma stylist

A bejegyzés trackback címe:

https://poleandcole.blog.hu/api/trackback/id/tr772991964

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása